HOREN

Ons gehoor geeft ons mee wat er in onze omgeving gebeurt. Door te horen kunnen we ons verplaatsen, ons verbonden met anderen voelen en tot diepe rust of uitbundig plezier worden gebracht. We worden allemaal graag gehoord. Dat is een uitdaging omdat er tegenwoordig veel ruis kan ontstaan. Hoor jij wat de wind van verandering fluistert? Ben je ook bereid om te luisteren naar wat je hoort? Hoe blijf jij als leider persoonlijk excelleren en zet je tegelijkertijd een wendbare organisatie neer? 

START HIER

WAAROM IK DIT DOE & WAAROM DAT INTERESSANT IS VOOR JOU

Waarom hoort dit bij mij? Waarom hoort dit bij jou?

Omdat nu, meer dan ooit, in een tijd waarin verandering de enige constante is, interacties de sleutel tot succes zijn. Omdat ik geloof dat als we de kracht van emoties positief inzetten, we de kwaliteit van onze acties verbeteren en dit de wereld veel moois kan brengen. Door emotiemanagement toe te passen worden interacties de waardevolle bruggen naar de toekomst.

Alles wat mensen met elkaar doen staat of valt met interactie. Verloopt de interactie goed, dan zijn de mogelijkheden nagenoeg onbeperkt en kunnen mensen tot grote hoogten stijgen. Zit het daar niet goed, dan zijn de gevolgen soms ronduit desastreus. In een tijdperk waar constant aanpassen aan verandering een keiharde vereiste is, wordt interactie nog meer van belang.

De potentie om succesvolle interacties te creëren, zit ook in jou! Je kunt leren mee te bewegen met de golven van verandering en leiding te geven aan vooruitgang, zonder de verbinding te verliezen. Door je te bekwamen in het volledig benutten van deze potentie wordt jij de beste leider die je maar kunt zijn!

HET 

FUNDAMENT

“We spend most of our time explaining the what and how of our ideas. While most ideas get spread because of the WHY.” – SIMON SINEK

Mijn Waarom

Het is mijn diepste overtuiging dat emotiemanagement ons winst gaat opleveren in de manier waarop we relaties onderhouden, zakendoen met elkaar en gezamenlijk (organisatie)doelstellingen behalen.

Mijn missie

Het is mijn missie om de mensen met wie ik werk te laten ervaren dat emoties bij mensen horen en als we ze beter begrijpen, er meer ruimte voor creëren en ze beter leren gebruiken, we succesvoller zijn.

Mijn visie

Geef op persoonlijk vlak en in het leiden van organisaties aandacht aan de dingen die ons mens maken, ons in beweging zetten en ons verbinden aan elkaar zoals emoties, beleving en intuïtie. Verbinding is de toekomst!

Werk is een enorm belangrijk onderdeel van ons leven en heeft zo’n sterke relatie met wie we zijn en wat we doen dat het investeren in aangename en stimulerende werkomgevingen een investering in onze toekomst en ons voortbestaan is.

Mijn filosofie:, Werken aan onze toekomst

Hoe mooi zou het zijn als alle belangrijke beslissers binnen organisaties, of dit nu multinationals of kleine bedrijven zijn, zich bewust zijn van de rol, kennis hebben over het vermogen en in staat zijn om de kracht van emoties als tool te hanteren?

Mijn droom:, Emoties in de toolbox

Dat leiders van de toekomst dit geloven en bewerkstelligen: dat het belangrijk is om van organisaties plekken te maken waar mensen elke dag weer veilig, met plezier en voldoening kunnen werken om invulling te geven aan hun behoeften en dromen. Zodat ze op hun beurt weer van betekenis kunnen zijn in het leven van anderen.

Mijn wens:, Werken met betekenis

Ik draag er graag aan bij dat leidinggevende professionals hun emotionele vaardigheden verrijken. Ik doe dat door een bijeenbrenger maar bovenal verbinder te zijn van kennis, kunde, beleving en ervaringen op dat gebied om iedereen die ook daarin gelooft en bereid is erin te investeren, volledig te faciliteren.

Mijn rol:, De Verbinder

MIJN VERHAAL

Al vanaf heel jong fascineerden interacties tussen mensen mij. Ik was altijd bezig met wat er tussen mensen gebeurde. Na mijn studie Facility Management was ik enkele jaren werkzaam in dat veld. Ik besefte al gauw dat ik meer met mensen dan met services had. Via diverse projectmanagementrollen op het snijvlak van HR & IT, mocht ik in de keuken kijken bij veel verschillende organisaties. Ik wilde daarna mijn skills om het verschil te maken in organisties verdiepen. Tijdens mijn studie Master in Consultancy kwam ik in aanraking met de theorie van emotionele intelligentie (EQ). Ik deed onderzoek naar de praktische toepassing hiervan – emotiemanagement – en raakte overtuigd van de waarde in organisaties, met name tijdens verandering. Ik zag hierin een middel waarmee je kunt beïnvloeden wat er tussen mensen gebeurt.

Mijn visie heeft zich ontwikkeld zowel op basis van mijn persoonlijke ervaringen, als mijn werk als ontwikkelingsgerichte professional in de organisaties waarin ik kwam. Het leidde mij tot een belangrijke conclusie: engagement is een voorwaarde om als organisatie te excelleren. Dat mensen zich goed voelen en zichzelf kunnen ontwikkelen, daar gaat het om. Als je cijfers hierboven stelt, gaat dat ten koste van de mensen. Je kunt dan wel doelen bereiken maar dat houdt op den duur geen stand. Je bereikt er dus geen duurzame resultaten mee. Want zonder mensen bestaat een organisatie helemaal niet.

Investeren in je mensen, maar bovenal in jezelf als (leidinggevende) professional, is dus zeker de moeite waard. Naast constante verdieping in mijn vakgebied en trends rondom emotionele intelligentie en verandermanagement, houd ik mijn eigen kennis op andere gebieden ook op peil. Ik volg met interesse wat er gebeurt op het vlak van training, coaching, consultancy en marketing om mijn klanten zo goed mogelijk te blijven bedienen. Uiteindelijk draait het nog steeds om succesvolle interacties, voor mij én mijn klanten.

MIJN CONCLUSIE

Niets in de maatschappij houdt stand als je er geen gemotiveerde groep mensen achter hebt staan.

Als enthousiaste professional sta ik klaar om ook jou te helpen je interacties en je organisatie te verbeteren.

Gemotiveerd en innovatief blijven en dit alles in steeds complexere omgevingen waarin verbinding behouden een must is, is een vraagstuk dat helemaal hoort bij onze tijd. Ik bespreek graag met je voor welke uitdagingen jij staat en hoe ik je van dienst zou kunnen zijn.

Faroshia afspraak strategiesessie
Ja, ik ga graag in gesprek